VALORI INEDITE

Urmarind in continuare reflectarea Ascensiunii planetare in cifre, iata datele din urma cu o saptamana:
765.000.000 ascensionati pe planeta, din care 16.730.000 la romani
125.000 calibrare constiinta colectiva la romani
5.450 constiinta colectiva europeana CU aportul vibrational romanesc
5.250 fara
Suedezi 8.500
Norvegieni 8.500
Danezi 8.500
Planetara 9.850
Si datele actuale:
766.300.000 ascensionati pe planeta, din care 16.736.000 la romani
145.000 calibrare constiinta colectiva la romani
5.550 constiinta colectiva europeana CU aportul vibrational romanesc
5.400 fara
Suedezi 8.500
Norvegieni 8.500
Danezi 8.500
Planetara 9.947
Se observa o foarte usoara crestere la toti parametrii.
Zilele trecute am avut intentia sa vad cam cum arata doi parametrii, anume CALIBRAREA CONSTIINTEI COLECTIVE si procentul aproximativ al celor ASCENSIONATI in vibratii superioare, pe suprafata Europei. Ca atare am cautat o harta, insotita de tabele cu Tarile si cativa indicatori corespunzatori. Peste ultima rubrica mi-am permis sa suprapun cei doi parametrii urmariti de mine, calibrarea cu rosu, iar procentul de Ascensionati cu albastru.
Admitand ca valorile pot fi oarecum aproximative, macar acolo unde eu insumi am fost relativ socat, am refacut de mai multe ori masuratoarea.
Voi atasa atat harta EUROPEI cat si tabelele respective, urmand ca fiecare dintre cei interesati sa isi faca o parere/imagine proprie despre cum/de ce cifrele arata asa.
As preciza ca eu unul NU POT FI BANUIT ca as putea avea idei preconcepute despre un egregor/constiinta colectiva, si nici nu ma consider apartinator al vreunei nationalitati. Acum se poate spune ca as fi roman, chiar daca tatal meu era nascut intr-o comuna de turci-OSMANU- iar mama avea unul din parinti ardelean iar celalalt maghiar. Eu totusi STIU BINE ca am avut incarnari in mai toate arealele si populatiile acestui pamant.
Cand am citit o carte a unui yoghin indian,cu cel putin 20 de ani in urma, Sundar Sing parca se numea, indian care a stat/vizitat Romania pe la inceputul sec. 20 , carte in care el facea niste previziuni despre aceasta zona a lumii, mi s-a parut cel putin o idee absurda. Cu toate acestea, de cel putin zece ani incoace, masurand din cand in cand evolutia Constiintei Colective in aceasta zona, a tot devenit din ce in ce mai limpede ca ea se detasa fata de evolutia unor alte zone, alese arbitrar de fiecare data.
ACUM-ul ma surprinde MAXIM si pe mine, cu atat mai mult cu cat, in manifestare, nu pare/apare ca romanul ar deborda nici de IUBIRE/PACE/ARMONIE si nici de un NIVEL DEOSEBIT DE CONSTIENTZA A CONSTIINTEI. Ca sa nu mai vorbim de cei care au tupeul de a ne reprezenta, pe post de “conducatori”.
Cu toate astea, faceti-va singuri o parere, eu doar pun niste cifre la dispozitie:



Un bun prieten ne ofera o forma grafica, in care densitatea de albastru semnifica nivelul de vibratie al zonei. MULTUMESC!

Nu pot pretinde ca inteleg de ce lucrurile arata asa, dar am sentimentul ca, pe unele zone, ansa avea tendinta de a-mi sesiza ca ar mai fi un parametru “ascuns”, care justifica anumite cifre, nu pot insa, inca, intelege cam ce ar putea fi.
Gandul ma duce eventual la vibratii telurice, ale zonei propriu-zise, dar deocamdata e doar o speculatie…
PROBABIL le vom afla la momentul potrivit. 



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Bun venit pe NOUL PAMANT !

NIMIC nu este ceea ce pare!

...am fost curios azi...