CAUT SA MA FAC INTELES

 


Din cand in cand, atunci cand apar anumite “evenimente” in zona CAUZALA A VIBRATIILOR, mai postez cateva cuvinte, in intentia de atentionare, pe F.B.

Stiu ca nu prea pot fi inteles, deoarece sunt cam singurul care, de mai bine de 20 de ani, urmaresc evolutia diferitelor fenomene, atat individuale cat si colective, din punctul de vedere al vibratiilor. Este dificil de obtinut un limbaj/intelegere comuna.

Aceasta postare o fac cautand sa ma fac putin mai limpede inteles, de cat mai multi. Doar prietenii apropiati, cu care pot discuta mai mult, au acces la o intelegere mai apropiata de ceea ce eu vad ca ADEVAR.

Desigur, pentru obtinerea de informatii folosim anumite instrumente, indiferent domeniul investigat. In zona vibratiilor subtile eu utilizez radiestezia, dar NU CEA care acum se invata si care numai stiinta nu este, ci cea pe care, din vieti anterioare, MI-AM AMINTIT-o. Asa cum EU O STIU, o am in mine, ea nu da erori. Au fost momente cand as fi preferat sa nu o stiu, am cautat si sa o uit ca instrument, dar viata mi-a demonstrat ca nu este benefic...

Aspectele Ascensiunii Planetare, in ultimii doi ani, urmarite cu atentie atat la nivel individual cat si colectiv, au avut “darul” de a ma surprinde in repetatea randuri. Este si principalul motiv pentru care AM ALES sa nu mai scriu mai nimic. In plus, modul in care fiecare individualitate a perceput si reactionat, facandu-si propriile “teme” a fost atat de diferit, incat a te manifesta public aproape nu avea rost. De altfel procesul INDIVIDUAL DE CURATARE a propriilor programe umanoide nu s-a incheiat, ba dimpotriva, cunoaste “acute” care de multe ori seamana a suferinta la diferite nivele: mental, emotional si asa zis fizic.

Si pentru ca pomenii de fizic, cele mai dese si acute raportari pe care eu le primesc, sunt cele referitoare la diferite crize, care de multe ori induc panica la nivel emotional si risca sa fie interpretate ca manifestari de “boala”. Multi ajung la diferite metode de investigare medicala cu rezultat zero, ceea ce NU ARE DARUL DE A LINISTII, ba din contra, alimenteaza si mai mult nelinistea. Explicatia este simpla si de bun simt: programele instalate ca si credinte false, se gasesc depozitate in toate structurile, pana la nivel celular. Ca atare diferite simptome pot aparea ORIUNDE, functie de modul personal IN CARE FIECARE si-a stocat infoenergiile si a creat si blocaje energetice.

Din pacate PANICA nu e un sfetnic bun si nu putini, emotional, asimileaza diferitele lor simptome cu cele pe care DE CEVA VREME DEJA, le afirma diferite “oficialitati demne de incredere” ca fiind manifestari specifice unei stupide povesti induse in constiinta colectiva, incepand cam de prin 2017. Ca atare exista riscul ca unii sa ajunga pe la ATI, din proprie creatie inconstienta si...nu ar fi chiar de dorit.

Explicatia COMUNA pentru majoritatea manifestarilor INCOMODE/dureroase, care pot da impresia de “semn de boala” este ca Sinele Superior, adica tot TU, dar acel CEVA din tine mult mai constient, lucreaza spre adaptarea/curatarea informatiilor viciate din structurile mai dense( zis fizice), astfel facand posibila optimizarea pentru a evolua pe mai departe, in frecventele din ce in ce mai ridicate catre care ne indreptam continuu. Unii ma intraba “pana cand?” . Raspund aici PENTRU TOTI: nu avem de unde sti cat va dura acest proces! Apoi, ADAPTAREA este si ea foarte individuala, functie desigur de cate programe viciate a infulecat fiecare. Acesta nu era scopul postarii, dar este un punct important, deoarece foarte multi ACUM se confrunta cu aceste asa zis simptome, si procesul va continua.

Acum va voi spune, mai mult sub forma de poveste, cam cum a aratat ASCENSIUNEA pana in acest moment. Desigur sub aspect vibrational. Anul trecut, deci 2020, pe fondul unei cresteri vibrationale zilnice dar in trepte, fiecare individualitate si-a croit propriul drum ascendent. Ca atare fiecare se putea raprta DOAR LA EL INSUSI, cel de ieri. Au aparut si cazuri de acensiune individuala brusca/abrupta, care s-au concretizat in experiente incomode, pe fondul unei TOTALE NEPREGATIRI. Aspectele pareau de dementa, dificil de gestionat, mai ales de catre familii. Cu timpul insa ele s-au inscris pe o curba lin ascendenta, prin grija celor din jur.

Analizand din cand in cand “peisajul” celor ascensionati la nivel de planeta si/sau tari, permanent atentia imi era atrasa de zona in care noi ne aflam. Nu exista in mine NIMIC care sa poata fi suspectat ca si “patriotism”, din foarte multe motive, primul fiind acela ca nu cunosc “separarea” pe nici un criteriu valid. De aceea chiar pot fi crezut ca sunt foarte obiectiv.

Inceputul lui 2021 a fost marcat de o ascensiune foarte rapida a Pamantului/Gaiei, care a devenit UN REPER VIBRATIONAL FOARTE INALT pentru tot ceea ce evolua pe ea. Din acel moment se poate spune ca pe aceasta planeta, practic, dimensiunile vibrationale 3/4 D nu isi mai au sustinere vibrationala. Cu toate astea, din diferite locuri legitimate ca emanand adevaruri, se povesteste in continuare despre o realitate 3D care se straduieste abia sa ajunga in 5D. Ceea ce este acum absolut fals.

Totusi, este posibil ca acei vorbitori, situati in diferite locatii si desigur in PROPRIUL LOR NIVEL DE VIBRATIE, asa sa perceapa ei ACUM-ul lor. Este si UNUL DIN MOTIVELE pentru care, in ultima postare pe F.B. atentionam ca nu este cazul sa ne mai raportam noi, cei de AICI, la “realitati” din alte parti ci, preferabil, daca s-ar putea, invers!

 Deci incepand cu 2021, aveam un nou reper vibrational, pamantul. Ca atare evolutia vibrationala a individualitatilor putea fi oarecum obiectivata in raport cu vibratia Pamantului, evident nici ea statica.

 In prima parte a anului, majoritatea celor pe care eu i-am intalnit se situau in jurul vibratiei acestuia, straduindu-se sa-si mentina pozitia. Cu timpul insa, anumite individualitati au depasit si s-au situat o perioada cam cu 70% peste aceasta vibratie. Apoi au aparut si individualitati cu vibratie de 5/6/7 ori mai mare. Nu cu mult timp in urma, o prietena a atins o vibratie infinita in raport cu Pamantul, ceea ce chiar a fost inedit. Uimirea insa a fost si mai mare cand un telefon de la Roma ma ruga sa vad ce se petrece cu ea, avand stari deosebite. Abia aterizase dupa un zbor in care a dormit permanent si nejustificat si se simtea alarmant. A trebuit sa constat ca si ea ajunsese la o vibratie infinita in raport cu Pamantul. Atunci am cautat sa inteleg amploarea acestui nou nivel de ascensiune si a trebuit sa constat cifrele pe care le-am postat in urma cu o saptamana si ceva.

Am fost tentat sa cred/sper ca, la nivel planetar fenomenul va lua amploare, dar scurgerea a opt zile nu a confirmat aceste prezumtii.

Ceea ce am cautat sa schitez in postarea aceasta este o anume dinamica vibrationala care DESIGUR nu are cum sa nu ajunga sa se proiecteze in experienta, atat la nivel individual cat si colectiv. Nu este posibil ca manifestarea sa depaseasca dinamica vibrationala, care este nivel CAUZAL al manifestarii. Ar fi util poate ca si decidentii din cadrul manifestarii sa aiba acces/cunoastere despre CUM STAU LUCRURILE la nivel de vibratii si astfel sa intelega ca ar fi imposibil ca anumite masuri/fortaje sa isi gaseasca aici locul, deoarece nivelul de vibratie NU SUSTINE POVESTILE dizarmonioase. Ele sunt sustinute doar in vibratiile fricii.

           Cu drag, daca va fi cazul, ne vom mai auzi!

Comentarii

  1. Vă sunt recunoscător pentru informațiile oferite! Mulțumesc!
    Gânduri bune, pace, armonie și iubire îți transmit! ✨🤗

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ziua ! Si eu ajung la tot mai multă cunoaștere înțelegere pas cu pas Nu vad dar simt si daca ma uit in urma mea acele informații au rămas în mine mereu de copil fiind.si vad cum viata cum a fost permisă pentru mine cum.sa p traiesc si ce sa traiesc Oamenii nu isi recunosc adevarata comoara din ei, direcționată de câmpul sufletului si incearca cauta sa rezolve lucrurile pămîntești Asta sa uitati ca nu functioneaza lăsați permiteți divinului din voi sa va coordoneze si sa va conduca in diferite situatii Eu asa sunt si vad ca urc tot mai mult în conștiința Jocul de pe pămînt nu mi aparține am o altă realitate aici ma refer la toate structurile si coordinatiile dupav reguli si impuneri si etc Acest joc este a lor si nu a mea! Cînd veto ajunge sa va detașați de toată nebuneala asta spiritul va va răspunde Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc pentru conștientizare💖💖💖

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! Confirm "tavalirile" pe toate planurile. Mult bagaj - multa rezistenta = multa durere si o materializare a scenariilor extrem de rapida. De aici si imbolnavirea fizica - prea mult, prea putina pregatire personala asociata cu prea multa manipulare "informationala" asociata cu presiuni si constrangeri. Frica. Eu simt mediul inconjurator ca un haos de zgomote agresive, din ce in ce mai puternic incepand cu sfarsitul anului 20219. Un cor urias de vaiete de neinteles.
    Nu este usor - am mult bagaj care nu imi apartine, l-am ingurgitat cuminte ca tot omul proaspat, pregatit de invatare.
    Multumesc - ma ajuta enorm sa mi se confirme ca nu am devenit un caz alarmant de schizofrenie, incepusem sa ma ingrijorez ca este prea mult deja ...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Bun venit pe NOUL PAMANT !

NIMIC nu este ceea ce pare!

...am fost curios azi...