...am fost curios azi...

 O POSTARE MINIMALA,

    Derivata din observarea evolutiei individualitatilor si evident urmata de evolutia constiintelor din punct de vedere vibrational la nivel colectiv, atat in Europa cat si la noi.
    In mod relativ surprinzator, nu toate constiintele devenite constiente, sub presiunea cresterilor de frecventa, si-au continuat ascensiunea, unele prabusindu-se de-a binelea, dupa ani de munca asidua cu ele insele. Din nefericire cunosc cateva individualitati din aceasta categorie si asta m-a indemnat sa mai privesc odata spre peisajul colectiv. Recunosc ca ansa mea din cupru "ruginit" mi-a oferit surprize, si cu plus dar si invers...
    Alatur aici cateva imagini concludente prin cifrele adaugate de mine in chenar, cu specificatia ca prin vibratia 3D algoritmul se refera la constiintele inconstiente, iar prin "dimensiuni" se refera la tot ce vibreaza in intervalul "dimensional" 4D-XXXD.  Prin TOTALITATE algoritmul reprezinta constiintele "treze", insumand aici toate constiintele nemanipulabile, indiferent gradul de trezire.
    Nu voi fi incantat de multe comentarii, avand in vedere ca eu DOAR VIBRATII DECELEZ, fara a comenta in vre-un fel ceea ce a reiesit din masuratori. 










Am tinut cumva ca aceste masuratori sa le fac cata vreme suntem in plina nebunie ascensionala. Posibil ca "concluziile" acestei evolutii sa ne mai surprinda inca odata. 
NUMAI EXPERIENTE PLACUTE/ARMONIOASE SA AVEM !!!






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bun venit pe NOUL PAMANT !

NIMIC nu este ceea ce pare!