…Chiar suntem o planeta de nebuni?

21.03.2020-44.450.000 ascensionati-35% romania- 22.000 calibrare constiinta colectiva la romani, 2.700 cea europeana CU aportul vibrational romanesc, 1800 fara
28.03.2020-65.500.000 ascensionati-24% romania- 32.000 calibrare constiinta colectiva la romani, 3.220 cea europeana CU aportul vibrational romanesc, 2.080 fara
Cand privesc aceste valori, in special dinamica planetara a celor deja trecuti in vibratii peste 5D dar si CUM ARATA constiinta colectiva si valoarea numerica a celor Inaltati deja la romani, stau si ma intreb cat de “pafaristi” sunt cei ce au pretentia ca conduc, atat destinele planetei cat si cele ale acestui popor. Cuantumul celor ce mai pot fi considerati turma scade, al celor deja treziti creste, planeta vibreaza in frecventa 6D, cei care se incapataneaza sa experimenteze jocuri infantile de frica sau de asuprire chiar isi semneaza singuri propria…nealiniere. Le doresc totusi sa se trezeasca, macar si in ceasul al doisprezecelea!

…privesc consternat “glumele sinistre” care se tot practica pe aceasta biata si frumoasa planeta si ma intreb la infinit, chiar ne-am pierdut definitiv logica elementara si bunul simt?
Dupa STIINTA mea, FIECARE si ca atare TOTI suntem INDIVIDUALITATI, creatii ale unuia pe care am convenit sa-l numim cumva, Dumnezeu sau Creator sau…indiferent cum, NU EL are preferinte! Si TOT CA ATARE, fiecare are o singura LEGATURA DE SUBORDONARE: fata de CEL CARE L-A CREAT!
Daca eu si cu tine ALEGEM la un momendat sa ne jucam de-a ceva/orice, aia se cheama ca am facut o intelegere cu care AMBII suntem de acord. De obicei urmarim sa creem si noi CEVA, ca doar de aceea suntem “dupa chipul si asemanarea” celui care ne-a …creat! Ca atare vom “investi” in acel CEVA atat creativitatea proprie fiecaruia din noi, plus diverse energii din care ENERGIA ATENTIEI noastre nu e ultima. Posibil vom adauga diferite alte forme de…energie, care functie de vibratie pot capata diferite aspecte in manifestare: pot fi materiale sau bani sau…orice altceva.
Ma gandesc ca NICIODATA, sub nici un motiv, investitia facuta NU SE VA SUI PESTE NOI. Dece? Pentru ca ea e cea creata DE NOI si in nici un caz nu ea ne-a facut pe noi! Daca extrapolam putin si participantii la joc suntem mult mai multi, alegand sa creem iar CEVA/ORICE, s-ar presupune ca la fel, propria noastra investitie de ATENTIE si multe alte forme de energie, nu are cum sa se suie PESTE INDIVIDUALITATILE CARE AU CREAT-O!
Poate fi o intreprindere oarecare, poate fi la fel de bine o cooperativa sau un ceva ce vad ca se numeste STAT. Spun ca “vad ca se numeste” nu pentru ca eu nu as fi fost conditionat SA CRED ca asa ceva chiar exista, dar cand te TREZESTI captiv acelui CEVA, care vad ca a pierdut orice urma de ratiune si bun simt si SE SUIE CU OBRAZNICIE deasupra celor care nu numai ca l-au creat dar il mentin cu fiecare suflare, te simti obligat sa …te retragi din joc! Chiar si apartenenta la un popor nu vad cu ce te-ar obliga sa te supui orbeste NU STIU CAROR presupuse pretentii de joc in comun. ACUM poate apartii acestei natii, dar tu ca entitate ai fost membru a foarte multe alte natii si locatii. Desigur, in ce ma priveste, admir mult aceasta natie si acest egregor, deoarece acum aici se pare ca ne-am dat intalnire foarte multe entitati batrane. Dar relatiile nu pot fi ALTELE decat cele in Lege.
Daca te vei duce la orice cabinet de psihologie si ii vei spune acelui psiholog ca “ai interzis TU copilului tau ceva”, functie de verticalitatea celui ce oricum iti va lua banii TIE si nu copilului, te va sfatui sa te asezi tu pe locul de terapie si..nu copilul! NU EL e problema ci TU, pentru ca NU AI INTELES ca nu manifesti Legile Creatorului ci ale egoului tau aflat in conflict cu Legea.
Am un profund respect, nu o politete formala, pentru ORICE INDIVIDUALITATE care manifesta exact ACEASI ATITUDINE FATA DE MINE. Am insa si discernamantul sa NU RESPECT pe cei care ma vor prost, care au infatuarea de a crede ca ceva/orice ii situeaza DEASUPRA MEA in Creatie, care NU ESTE A LOR ! DACA si DOAR DACA cineva/oricine are un inscris pe aceasta planeta cum ca EL ESTE DEOSEBIT INZESTRAT fata de mine de catre CREATOR, atunci si NUMAI ATUNCI acel cineva/oricine/orice forma de organizare ar avea, va putea avea AROGANTA de a-mi organiza mie viata. Termeni de genul “interdictie” ar fi util FIECARUIA sa si le rezolve in CABINETE DE PSIHOLOGIE.
Eu unul, cata vreme voi vietui in acest punct de experienta a CONSTIINTEI CARE EU SUNT, nu sfatuiesc pe absolut nimeni sa imi “interzica ceva”, din simplul motiv ca nu am ales sa ne jucam impreuna acelasi joc, ca consider impertinenta si abuz folosirea acestui cuvant, si ca ORICUM CE FACE EL nu are treba cu mine, iar reciproca este perfect valabila! 
Nu sunt si nici nu voi fi parte dintr-o categorisire, nu sunt “peste 65 de ani” ci entitate universala, cu propriile mele atribute pe care oricum nimeni nu mi le poate nici intelege si cu atat mai putin contesta, ca de altfel oricare altul dintre noi.
In cel mai fericit caz pot fi cu blandete sfatuit, chiar si acesta fiind un act de mare curaj, care ar presupune ca cel ce ar face-o se considera superior mie ca si constienta sau cunoastere in vreun domeniu. Nu e cazul sfaturilor medicale!
Mi-ar parea rau sa se inteleaga ca as fi vreun tip de revolutionar, nu cred in asa ceva ci DOAR IN TREZIRE, care si mie mi-a spulberat candva o gramada de iluzii. Cu toate astea, este preferabil sa traiesti DOAR IN LIMITELE LEGILOR CREATIEI si nu sa te tot minti ca ar avea altul grija de rezolvarea problemelor tale. Pe aceasta iluzie se bazeaza de altfel renuntarea la Sine si la propriile interese experientiale. Si se ajunge MAI MEREU la obraznicii, in care unul sau altul se erijeaza ca fiindu-ti util sau necesar, iar daca nu-i respecti autoamgirea se presupune ca vei fi cumva silit sa suporti nu stiu ce consecinte.
Ca atare am avut multa atentie sa nu mai fiu tarat in jocurile nimanui, nu pot fi nici cumparat si nici mintit. Nu exista legisoara la care eu sa imi fi dat acordul in vreun fel sau altul, ca atare ele NU MA PRIVESC!
Nu simt nevoia ca cineva/oricine sa fie de acord cu mine iar daca crede ca eu gresesc este exact treaba lui cu propria lui cunoastere/intelegere, dar il rog sa nu se simta obligat sa riposteze in vreun fel, deoarece Legea Creatiei nu prevede nicaieri unanimitatea in jocuri.
CRED cu convingere, rezultata din Cunoastere/Intelegere/ experienta ca chiar SUNTEM perfecti, in modul in care am fost Creati. Din pacate insa preferam sa ne mintim si sa fim lasi, incercand mereu sa pasam “mingea” in terenul celuilalt, daca se poate chiar sa dam cu pietre in Cer, decat sa ne asumam aceasta perfectiune. Asa ajungem sa nu vedem ILOGICA unor practici care, chiar de ni se par ca au traditie, ea este scurta in raport cu CINE SUNTEM NOI.
Un scenariu la care va invit sa va ganditi: daca eu produc/creez, deci SUNT CREEATORUL unei serii de autoturisme in care investesc toata BUCURIA DE A FI, toata CREATIVITATEA MEA, PACEA care a facut posibil actul creatiei mele si ARMONIA care se reflecta in creatia mea si apoi dau drumul in EXISTENTA unei intregi SERII de acest tip, ele fiind perfect functionale, echipate cu tot ce le este necesar, practic oglindindu-mi perfectiunea, cam cum ar arata “viata” atat a mea cat si a acestor masinute DACA MEREU, zi de zi, s-ar strange la poarta fabricii si m-ar TOT RUGA sa …ceva.
Cam asa se vad de la mine insistentele religioase, rugaciunile de tot felul, practicile. Ca o lasitate si o lipsa de ASUMARE a responsabilitatilor proprii in VIATA care ne-a fost daruita NU CA SA TOT CERSIM ceva cuiva/oricui!
Trezire grabnica va doresc celor care inca se freaca la ochi!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bun venit pe NOUL PAMANT !

NIMIC nu este ceea ce pare!

...am fost curios azi...