Cu tot respectul si iubirea, TREZITI-VA DRACULUI !

Dupa cum bine ati sesizat, frati si surori ale mele, NU am pretins SI POLITETEA. Aceea e doar FORMA!
“DOAR ADEVARUL VA VA ELIBERA” nu am formulat-o eu si acum cred ca chiar ar fi util sa vedem despre ce ADEVAR ar fi vorba, pentru ca pretinse adevaruri sunt multe, in manifestare…din ce in ce mai multe…
Ma adresez ACUM SI AICI voua, entitati batrane cu zeci de mii de incarnari presupuse, cu care ne-am jucat in felurite roluri, pentru a acumula experienta IN JOC. Am vehiculat o infinitate de “povesti” a caror veridicitate parea foarte REALA, deoarece ASA FUNCTIONEAZA aceasta iluzie: TOT ce doresti sa experimentezi va DEVENI REALITATEA TA, pentru ca apoi sa devina CREDINTA TA.
Credinta devine cu CONDITIA SA UITI atat CEEA CE TU ESTI, cat si faptul ca ti-ai oferit doar cadrul unui joc, fara sa uiti ca TOTUL ESTE O HOLOGRAMA, avand posibilitatea de a fi PROGRAMATA prin informatiile sau infoenergiile cu care TU O MODELEZI/modulezi.
Cu cat uitarea/adormirea s-au adancit, cu atat mai aspru s-a dovedit jocul, de parca NU TU ci un altul/forte superioare/straine ti-l aranjau. Asa jocul devenea si mai complicat, incercand sa ne populam universul mental cu tot felul de entitati superioare pe care sa dam vina…
Ca unul constient pe deplin/treaz de ceva vreme, m-am straduit sa ajut pe cat mi-a fost posibil la trezirea a cator mai multi, desi cheful lor real nu a prea confirmat intentiile mele. Dar nici nu pot CREDe ca chiar va fi fost fara urmari. Desigur am si urmarit foarte atent fenomenul si acum chiar ma bucura sa constat ceea ce EU STIAM, si anume ca pe acest areal numit ACUM romanesc, suntem stranse foarte multe entitati cu mari acumulari de experienta. Vibratia de multi ani a constiintei colective comparativ cu alte zone a tot accentuat fenomenul, iar ACUM -ul demonstreaza ca deja majoritatea au ascensionat in vibratii de dimensiuni superioare. Cu toate acestea si DESI calibrarea/vibratia constiintei colective a depasit deja 22.000, inimaginabil in urma cu doar un an de zile, TOTUSI O TREZIRE IN MASA nu vad sa fi avut loc. Chiar dimpotriva, pare ca gradul de hipnoza se adanceste, dovada imbogatirea cu informatie falsa de coloratura conspirationista abunda.
TREAZ nu inseamna ca…am deschis un ochi! Nu inseamna nici macar ca ne-am dat seama ca NIMIC NU E CEEA CE PARE. Nu inseamna nici ca jocul nostru pare ceva mai confortabil fata de a celui de langa noi. Inseamna CHIAR TREAZ!
Dincolo de vibratia 5D NIMENI, NICIODATA, SUB NICI UN MOTIV, nu ne poate tara fortat in jocul lui, DECAT DACA NOI ACCEPTAM. S-a terminat DEFINITIV cu uitarea faptului ca ESTE DOAR UN JOC in cre TU ALEGI CONSTIENT CE SI DACA chiar vrei sa experimentezi ceva. Si asta cu mare atentie sa nu lezezi/atingi informational experienta UNEI ALTE ENTITATI.
ORICINE ACUM se joaca cu acest ADEVAR, nu face decat SA SE AUTOCEARNA, prin coborarea nivelului de constientza/vibratie. CINE/ORICINE CREDE ca exista vreun fel de “avantaje matriale” ce pot si merita sa fie castigate PRIN VANZAREA PROPRIEI INDIVIDUALITATI, eu chiar ii doresc succes!!!
Semnale se gasesc acum de pe diverse nivele de ARMONIE/PACE /BUCURIE, ramane doar sa ALEGEM CONSTIENT de ce parte ne situam. Nu ar fi de dorit sa intrati in hipnoza in care CHIAR SA CREDETI ca exista altfel de virusi decat cei INFORMATIONALI !
In urma cu ceva ani citeam despre un trib care isi judeca membrii dupa propriile norme iar cei gasiti vinovati de delicte grave erau condamnati “la moarte”…Socant pentru lumea “civilizata” a fost faptul ca nu ii spanzurau, nici pe roata nu-i trageau ci doar ii expulzau din comunitate. Invariabil in trei zile mureau. Degeaba s-a incercat mentinerea lor in viata cu toate aparatele si tehnicile de terapie intensiva, rezultatul a fost acelasi! In constiinta lor colectiva fusese introdusa ACEASTA INFORMATIE! Vedeti acum rolul mass mediei?
Este si motivul pentru care se face tot acest spectacol grotesc, in ciuda faptului ca INCA in aceasta zona nu exista decat o singura “victima”, un varstnic aflat de mult timp in suferinta experientiala maxima si care oricum si-a dorit iesirea din joc.
Daca cineva/oricine si-ar pune intrebarea “cui foloseste”, intram pe un teritoriu periculos, deoarece NIMIC NU E CE PARE iar cifrele ce demonstreaza ASCENSIUNEA din ce in ce mai abrupta tot cresc, desi o logica a mintii liniare ar crede ca nu ar fi firesc sa fie asa. La ce nivel SE JOACA ACEST JOC e greu de stabilit, dar FIECARE PENTRU EL INSUSI va trebui sa gaseasca modalitatea proprie de CREATOR CONSTIENT de a nu se plia pe un joc CARE NU ESTE AL LUI!
Din toata inima va DORESC TREZIRE GRABNICA, nu exista zeitati superioare , nici albe nici negre pe care sa puteti da vina pentru adormirea voastra! <3 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Bun venit pe NOUL PAMANT !

NIMIC nu este ceea ce pare!

...am fost curios azi...