PRIMORDIALITATEA INFORMATIEI


Interesanta Ascensiunea acum:

16.02.2020-1.350.000    -40% romania
22.02.2020-3.400.000    -33% romania
Spun interesanta deoarece cca o treime din cei aflati acum in sau peste 5D se afla in Romania…Nu ca chiar m-ar uimi, au mai fost indicii in acest sens, dar e notabil!!

Cu referire la subiectul din titlu, as incepe cu “sa fie lumina si lumina se facu”, care nu cred ca ar vrea sa imi spuna ca era un scrib martor, care nota o “aventura”. “la inceput a fost cuvantul” pare sa imi spuna acelasi lucru, adica sa imi sugereze ca informatia precede manifestarea…
Subiectul intaietatii informatiei si a importantei INTELEGERII BINE a acestei ordini in manifestare mi se pare capital la trecerea in experiente de vibratie superioara, cu atat mai mult cu cat suntem tare viciati in hipnoza exercitata de manifestare/presupusa fizicalitate. El mi-a fost “sugerat” de o discutie cu o prietena, a carei experienta a fost si inca este foarte complexa si care acum se afla in vibratia 6D cu toate structurile. Ca multi altii, “beneficiind” din plin de iluzia liberului arbitru, a incalacat sistematic o seama de Legitati si a a ajuns la un chin experiential privind confortul in “masinuta/corp fizic” pe care o are in dotare. Nu parea foarte convinsa ca acest vehicul se va redresa de la Sine.
Atunci mi-am dat seama ca subiectul posibil sa nu fie inteles de multi, mai ales ca multe din entitatile trecute au abuzat si ele de “liber arbitru” si au produs daune, care in viziunea 3D probabil pareau firesti, odata cu trecerea anilor. Desigur nici mie subiectul nu imi e strain, dar eu inca nu “mi-am acordat dreptul” sa ies total din paradigma mintii, pentru a mai putea interactiona cu mintea liniara.
Dar CE INSEAMNA mai exact INFORMATIE ? Pai incepand cu sentimentul, apoi cu gandul si cuvantul, cu emotiile si raspunsurile emotionale generate de ORICE, toate nefiind “materiale”. Ele si NUMAI ELE genereaza aparitia si modul armonios sau mai putin in care presupusa materie se aranjeaza in presupusele contexte de joc. Primul si firesc CEL MAI APROPIAT este presupusul corp fizic. Desigur STIM ca informatia, cea originala, nu am creat-o noi si avand in vedere complexitatea si gradul de perfectiune, putem multumi Creatorului pentru acest dar, cu recunostiinta.
Chiar aseara discutam cu Ramona diverse aspecte si imi spunea ca ESTE LIMPEDE PENTRU EA ca acest vehicul de constiinta ESTE O MAXIMA TEHNOLOGICA in Creatie si nu am putut decat sa ii dau dreptate.
Banui ca toti stim de fotografiile Kirilian, de faptul ca amprenta energoinformationala persista si dupa ce organul/membrul a disparut din “fizicalitate”, iar acea amprenta este INFORMATIE. Atunci cand spun ca vehiculul se regenereaza de la Sine, STIU ca informatia originala nu se poate pierde, DAR de regula o blocam in a se manifesta prin CRED-intele noastre…strambe, altfel spus am bagat in constiinta un eveniment nedorit si nu-l putem uita! La acest capitol se inscriu cam toate “daunele partiale sau totale” pe care ulterior le mai si CONSTATAM, de cele mai multe ori “ajutati calificat” de oameni in halate specializate.
Afirm aici cu toata convingerea, atat in baza experientelor proprii cat si a “miracolelor”de vindecare pe care le mai stiu, ca orice, daca ii permitem, se regenereaza. Pentru asta TREBUIE si chiar TREBUIE sa intelegem odata pentru totdeauna ca constiinta creeaza experientele/contextele si in nici un caz INVERS! Nu pot pretinde la nesfarsit ca imaginea de pe desktop este CAUZA a informatiei care A GENERAT-O!

In vibratiile superioare, daca nu suntem destul de limpezi, vom continua ca blegii suferinte care ACOLO CHIAR NU MAI AU CE CAUTA!
Lasati BUCURIA sa va umple vietile, este O ENERGIE CREATIVA IMENSA IN EA, perfect aliniata Creatiei. Tot ceea ce ar fi util sa va intereseze este Armonia ACUM-ului, care este foarte diferita de la clipa la clipa si nu poate fi definita nicicum, necesitand doar STAREA DE ATENTIE TREAZA.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bun venit pe NOUL PAMANT !

NIMIC nu este ceea ce pare!

...am fost curios azi...